Not so wunder-bar.

I kväll har varit en minst sagt intressant kväll. Traffic-light party, där kontentan är att det ska synas vilket civilstånd man har (you do the math), på ett småseedy ställe. Tänk er typ förortsbar i kombination med dålig musik, dålig belysning, en tveksam crowd och en tveksam bar. And there you have it. Det kan ju säkert vara alldeles underbart också! Dock hann det inte riktigt bli det i kväll.

Det var otroliga flashbacks till min tid på KTH. Och festerna där. Fast ändock så olika.

Istället lotsades vi efter några tappra försök fram till ett gammalt skyddsrum som gjorts om till underground klubb. Nice! Det var trevligt och jag tog en välförtjänt dusch nu efter hemkomsten. Jag ska upp om mindre än 3h så det är nog bäst att jag slår slag i saken, trots mitt blöta hår.

Jag lägger upp någon bild på underjordsstället så snart jag hinner., det är värt att vänta på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0