Shanghai rullar på, jag står stilla.

Fortfarande inget gjort. Men nu jäklar. Nu ska det skrivas inom ramarna av nationalekonomi så att det står härliga till!


image39
Dagens bästa vän, grafräknaren.. Enough said.




Min pappa skulle egentligen kommit hit igen närmaste veckan. Men än en gång prioriterar han EU framför lilla mig. Nu siktar han på början av juli, bäst för honom att det stämmer. För i.s.f. ska jag utnyttja tillfället och bosätta mig vid poolen på Hilton. Shanghai är varmt och jag behöver en pool. Perfekt att flytta in hos paps tillfälligt då alltså..


Kommentarer
Postat av: eric

jag saknar er bägge 2!! =)

2008-06-02 @ 14:00:41
Postat av: M

Miniräknaren och mig?..

2008-07-06 @ 08:25:13
URL: http://sweetshanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0