Long time, no see.

Nu har jag inte bloggat på ca 18 dagar eller dylikt. Detta beror helt och hållet på att min älskade pojkvän/sambo/man varit på besök och naturligtvis har jag prioriterat honom framför nerd-time på datorn.


I går lämnade Eric mig ensam här i Shanghai och i min deppighet över detta faktumet flyttade jag in hos min pappa. Lyxhotell under den närmaste veckan känns inte helt fel. Dessutom är jag ledig från skolan så jag ska jäsa, jäsa, och vara otroligt ickeaktiv. Och glömde jag nämna äta? Det ska jag göra väldigt mycket.

Kommentarer
Postat av: eric

saknar dig så sjukt mycket också älskling. Har haft det underbart hos dig. Jag kommer tillbaka så fort jag bara kan. Älskar dig så mycket, men det vet du väl redan :) nu ska jag och minigrisarna gå och jobba. Vi hörs ikväll. Puss min vackra!!

2008-04-08 @ 10:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0