20 våningar ner med en älg på höften.

På tal om mat så ska jag nog bege mig ner till restaurangen som finns på bottenvåningen. Jag funderar på att inte ens byta om, visst är jag en rebell? Jag skulle aldrig, ALDRIG, gå ut såhär hemma. Inte ens för att handla vatten eller mat på lokala mataffären. Men jag känner att jag får vara precis hur annorlunda jag vill den här veckan, jag ger mig själv tillåtelse till det. Generöst vad?



image33
Min outfit för stunden, när jag ligger i sängen som en säck potatis och surfar. Detta kanske ska bli en modeblogg istället för Shanghai-blogg?



Och till råga på allt ska jag ta den hemliga innevägen, så jag slipper gå runt byggnaden (som man normalt bör göra då restaurangen och hotellet inte hör ihop egentligen) i regnet. Oh how rebellious of me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0